onsdag, mars 04, 2009

Löprunda

Idag fick Yoshi följa med mig ut på en löprunda på eftermiddagen. Var väldigt motvilligt hela vägen, sprang nån meter bakom mig de 8 km jag tvingade med honom på. Brukar faktiskt inte vara så motvilligt från hans sida när vi ska springa. Han har i alla fall börjat bli riktigt duktig på vad som gäller när vi springer, alltså inte stanna och kissa och nosa. Så det är ju skönt :D Kände oss riktigt duktiga när vi sprungit 8 km, så avslutade med en stunds bus i vår lilla skog. Då blev han pigg och snabb igen i alla fall :P

Yoshi hade det lyxigt och har kunnat ligga och slappa på sängen resten av kvällen. Själv fick jag sätta mig på tunnelbanan in till stan och gå på bostadsrättsseminarium. Sitter med i styrelsen i vår bostadsrättsförening, så det här var en stunds utbildning i det arbetet. Var väldigt intressant faktiskt. Han som föreläste (Björn Lundén) var en väldigt bra föreläsare. Fick med mig en bok hem om, så nu får jag plugga på om ekonomi, skatt och juridik för bostadsrättsföreningar.

Nu är vi i alla fall samlade i sängen allihopa, inte bara Yoshi, så nu är det dags för lite sömn! Nattinatti!

Inga kommentarer: