fredag, februari 27, 2009

Farligt gott bröd!

Mötet på jobbet igår gick bra. Det känns ganska skönt, men samtidigt tråkigt, att ha lämnat ifrån mig det jag jobbat med. Verkade som att jag är väldigt välkommen tillbaka i framtiden, så det är ju skönt att höra! :D

Idag har jag pluggat hemifrån hela dagen. Har försökt sitta med min uppsats... Har väl varit si och så med koncentrationen. Gjorde ett avbrott mitt på dagen för en sväng till Vällingby med mamma, och så kom pappa dit och käkade lunch med oss på Massagotti. Det enda som inhandlades blev ett halvt kilo bröd på Massagotti. Ett ganska sött bröd med mandlar och frukt. Farligt gott!


När jag kom hem tog jag och Yoshi en härlig promenad i solen. Kändes nästan vårigt på vissa ställen i skogen. Gick förbi en husvägg där det kryllade av snödroppar och vintergäck i rabatten nedanför - härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

mums. det ser väldigt gottigt ut! men vad menar du att du bloggat på annat håll? har du varit otrogen utan att berätta för ozz!! :D

så intressant att veta hur ni har det så byter ni plats måste ni berätta.

Ha en trevlig helg

Leone sa...

OJ det var länge sedan vi hördes av! Hoppas allt är bra med er alla 3.

Jag tror inte att det är några problem med plats på helgkursen.