söndag, augusti 09, 2009

Dubbelvinst och två pinnar! :D

Nu är vi tillbaka från semestern! Blev till slut en liten runda till Dahme (norra Tyskland) - Berlin - Liberec (norra Tjeckien) - Prag - Cesky Krumlov (södra Tjeckien) - Zell am See (Österrike) - Soltau (Tyskland) - Åsa (Göteborg). Vi fick se och göra massor - både storstäder och alper! :) Bilder från resan finns på Facebook, och går att se även för den som inte har Facebook på http://www.facebook.com/album.php?aid=110877&id=645667329&l=46720b32e5

Idag gick vi upp alldeles för tidigt på morgonen och åkte till Häverö för att tävla agility. Körde två ganska bra lopp och vann både agilityklass 1 och hoppklass 1! :D Hade ca 8 sekunder till godo till tvåan i båda loppen! Det var första gången jag och Yoshi nollade några lopp, och nu fick vi en pinne i respektive klass! Äntligen! :)





Om två veckor blir det agilitytävling i Nynäshamn också, och ska snart ta och anmäla mig till några fler :)

Imorrn börjar Henrik jobba igen, men jag och Yoshi får ledigt ett tag till i alla fall!

4 kommentarer:

Sussi sa...

Super-grattis!!! Oj vad det är kul att det går så bra! Hoppas att jag har möjlighet att se er i Nynäshamn, både Alizza o Yxa ska tävla där, men jag jobbar ev.

Puzza på Yoshi från mig!

Kram Sussi

Johanna sa...

Grattis! Jättekul att ni satte båda klasserna också!

Kram Johanna

Majsan sa...

Hurra Hurra Hurra!

Vad duktiga ni är. Lycka till i Nynäshamn.

Ninni sa...

Grattis!!!
Vilka snyggs lopp =;)
Ninni